آشنایی با تور های تبریز

دوشنبه 25 تير 1397
12:43
mehrave

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با مساحتی حدود 1200 کیلومتر مربع، پس از تهران و مشهد سومین شهر برزگ ایران است.شهر تبریز از شمال به کوه های عینالی و از جنوب به دامنه کوه سهند و از سمت غرب به جلگه تبریز و دریاچه ارومیه محدود می شود.
تور تبریز به جهت جاذبه های فراوان شهر تبریز یکی از پر طرفداران ترین تورهای ایران محسوب می شود. برخی از جاذبه های گردشگری تبریز که گردشگران را به انتخاب تور تبریز ترغیب می کند عبارتند از ال گلی،باغ ملی، بازار تبریز، ارگ علیشاه، مقبره شاعران،خانه مشروطه،مسجد کبود،باغ گلستان و …
[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با تور های سوئیس

يکشنبه 24 تير 1397
15:25
mehrave

سوئیس، کشوری است واقع در اروپای غربی که از شمال با آلمان، از شرق با اتریش، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است. پایتخت سوئیس شهر برن است و قطب‌های اقتصادی این کشور دو شهر ژنو و زوریخ هستند.
این کشور حدود 8 میلیون نفر جمعیت دارد و مساحت آن حدود 41 هزار کیلومتر مربع است. سوئیس کشوری است که از 26 ایالت تشکیل شده‌است.
سوئیس کشوری است با آب وهوای معتدل، برخی عقیده دارند آب و هوای سوئیس بسیار سرد است اما این طور نیست. آب و هوای سوئیس به دلیل کوهستانی بودن آن موجب تفاوت های چشمگیر آب و هوایی این کشور با ایران می شود.
آب و هوای معتدل این کشور باعث شده تا سالانه گردشگران زیادی با تور سوئیس به این کشور سفر کنند.
به طور کل در زمستان به ندرت دما به صفر می رسد و در تابستان دما تا حدود 30 درجه سانتی گراد نیز افزایش می یابد. فصل تابستان برای سفر گردشگران تور سوئیس مناسب ترین فصل به شمارمی آید.
دین اکثر مردم سوئیس مسیحیت است و اسلام دومین دین در این کشور محسوب می شود. 5 درصداز مردم این کشور پیرو ادیان دیگری هستند و در حدود 11 درصد آن ها بی دین هستند.
[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با تور های مشهد

چهارشنبه 20 تير 1397
16:32
mehrave

تور مشهد به دلیل جاذبه مذهبی که در شهر مشهد وجود دارد، یکی از پر مخاطب ترین تورها در گردشگری داخلی می باشد و همچنین بهتر است بدانید که مشهد دومین شهر دنیا در جذب گردشگر مذهبی به شمار می آید. فرهنگ و آداب مذهبی کشور باعث شده تا همه روزه پروازهای زیادی به سوی این جاذبه توریستی رهسپار شود.
مشهد از نظر جغرافیایی در شمال شرقی کشور می باشد و در مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد. این شهر سالانه میهمان بیش از 25 میلیون از سراسر ایران و همچنین کشور های دیگر می باشد.
در تور مشهد علاوه بر زیارت، برای سیاحت نیز مکان های متعددی در داخل و اطراف شهر مشهد وجود دارد. از مکان های دیدنی مشهد می توان به آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، فرهنگسرای بهشت، آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی، طرقبه اشاره کرد.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با تور های کیش

چهارشنبه 20 تير 1397
16:29
mehrave

استقبال از تور کیش بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است. این جزیره که در استان هرمزگان واقع در شهرستان بندر لنگه می باشد. در گذشته قیس نامیده می شده و دارای مساحت تقریبی نود کیلومتر مربع می باشد. به همین دلیل مسئولین جزیره با اصلاحاتی که در طی چند سال گذشته در این ناحیه انجام داده اند، توانسته اند از یک جزیره ی کوچک و آرام، یک منطقه ی زیبای توریستی بسازند. همچنین با برگذاری انواع جشنواره های متنوع، همه ساله پذیرای بیش از ده ها هزار نفر از گردشگران تور کیش می باشند. یکی از معروف ترین این جشنواره ها، جشنواره ی تابستانی کیش می باشد، که در فصل تعطیلات تابستانی مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. این جزیره ی مرجانی، یکی از برترین انتخاب ها، برای تجربه ی یک سفر به یاد ماندی در ایران بوده و جایگاه اول محبوب ترین مقصد گردشگری ایران را، به خود اختصاص داده است.
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با تور های بانکوک

شنبه 16 تير 1397
12:31
mehrave

یکی از زیبا ترین شهرهای تایلند که چندین سال پیش پایتخت این کشور بوده بانکوک می باشد. بانکوک شهری افسانه ای و رو به پیشرفت است که طی 10 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از گردشگران تور تایلند را به خود جذب کند. تلفیق معماری و سنت قدیمی با آسمان خراش ها و مراکز خرید مدرن توانسته در عین تضاد یک شهر بی نظیر را برای سفر گردشگران تور بانکوک رقم بزند. با توجه به استقبال گردشگران تور بانکوک هتل ها و مراکز خرید زیادی امروزه در این شهر از تایلند ساخته شده است.
با این همه تغییراتی که در نمای شهر بانکوک به وجود آمده است هنوز هم مردم محلی به رسم رسومات و اعتقاداتشان احترام گذاشته و به آن ها عمل کی کنند. بانکوک در مرکز کشور تایلند و به وسعت 1600 کیلومتر مربع واقع شده است. بانکوک با جمعیت بالغ بر 9 میلیون نفر از پر جمعیت ترین و شلوغ ترین شهرهای تایلند محسوب می شود. در سفر با تور بانکوک می توانید هم از معابد و پرستشگاه های با قدمت 1000 ساله دیدن فرمایید و هم از جاذبه های گردشگری یا پارک های تفریحی فوق العاده زیبا آن لذت ببرید. در سفر با تور بانکوک می توانید یک خاطره فراموش نشدنی را برای خود و همسرتان رقم بزنید.
[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با تور های گرجستان

چهارشنبه 13 تير 1397
11:58
mehrave

گرجستان کشوری در قفقاز است و پایتخت این کشور تفلیس نام دارد. گرجستان در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز میان اروپا و آسیا می باشد.این کشور از شمال با روسیه ، از شرق با جمهوری آذربایجان، از جنوب با ارمنستان و از غرب با ترکیه هم مرز است و در غرب هم با دریای سیاه همسایه است.سالانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن جاذبه های گردشگری آن تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. گرجستان، کوهستانی و پرباران است. بیشتر شهروندان آن مسیحی هستند و 85 درصد آنان از نژاد گرجی هستند و به زبان گرجی صحبت می کنند که این زبان خط ویژه خود را دارد که برای مسافرین تور گرجستان بسیار جذاب می باشد.
گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشورهایی است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور برگزید . تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد چراکه این کشور مدتها جزئی از ایران بوده و به همین علت است که تور گرجستان در بین ایرانیان با استقبال خوبی مواجه شده است. در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری و لشکری حضور داشتندبزرگ ترین قوم گرجستان گرجی ها هستند که در اقسا نقاط این کشور زندگی می کنند و قدرت و حکومت یک پارچه در دست آن ها است. بعد از خود این کشور، آذربایجانی‌های گرجستان نیز به عنوان بزرگ ‌ترین اقلیت قومی گرجستان براساس آخرین سرشماری قومی دولت گرجستان به شمار می‌روند. آب و هوای جوی و موقعیت قرار گیری گرجستان غربی با گرجستان شرقی بسیار متفاوت است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. گردشگران عزیز تور گرجستان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد آب و هوای گرجستان به بخش آب و هوا مراجعه کنند و پاسخ تمامی سوال های خود را بگیرند. از جاذبه های این کشور که برای گردشگران تور گرجستان جذاب است می توان به ناری کالا (نارین قلعه)، محله حمام ها، مجسمه مادر گرجستان، موزه استالين، شهر سنگي اوپليستيخه و ... اشاره کرد.


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با شهر سرعین

چهارشنبه 13 تير 1397
11:22
mehrave

یکی از تورهای پر طرفدار ایران را می توان تور سرعین نام برد که شهر کوچکی در استان اردبیل است و شهرتی جهانی دارد و هر کسی به این استان سر می زند حتی برای چند ساعتی هم که شده از این شهر و جاذبه های توریستی آن دیدار می کند.
سرعین که به داشتن چشمه های متعدد آبگرم معدنی مشهور است، در 28 کیلومتری غرب شهر اردبیل واقع شده است. هر سال حدود 4 میلیون گردشگر برای بازدید و استفاده از این چشمه ها تور سرعین را برای سفر انتخاب می کنند. یکی از معروف ترین چشمه های آبگرم این شهر گاومیش گلی است که همیشه مملو از گردشگران و مسافران سرعین است.
جاذبه های گردشگری شهر سرعین که گردشگران را به انتخاب سفر سرعین ترغیب می کند آب های گرم این شهر و طبیعت زیبای سبلان می باشد که عامل اصلی در جذب توریست می باشد .
آبگرم سبلان سرعین ، آبگرم بش باجلار سرعین ، آبگرم گاومیش گلی سرعین ، دهکده صخره ای باستانی ویند کلخوران ، تپه باستانی آناهیتا و پیست اسکی آلوارس از جمله مناطق و جاذبه های گردشگری این استان هستند. لازم بذکر است این شهر به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت یافته است.


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

تور کرواسی

يکشنبه 10 تير 1397
12:55
mehrave

کرواسی مجموعه ای زیبا و فوق العاده است که یکی از کشور های منطقه بالکان است بدین ترتیب تور کرواسی یکی از تور های محبوب مین گردشگران می باشد. در این کشور از هر جاذبه ای را که فکرش را می کنید نمونه ای زیبایی را در سفر با تور کرواسی در این کشور خواهید دید که از طبیعت زیبا و نفس گیر گرفته تا تفریحات هیجان انگیز ، آثار معماری و تاریخی بی نظیر ، غذا های دریایی خوشمزه و لذیذ و هزارن جاذبه های هنری ، فرهنگی و تاریخی وجود دارد که که در سفر با تور کرواسی دقیقه ای حوصلتان سر نمی رود.
کشور کرواسی به شکل نعل اسب می باشد که از قسمت شمال با اتریش و مجارستان ، از قسمت جنوب و شرق با کشور های بوسنی هرزگوین ، آلبانی و صربستان و از قسمت غرب با کشور اسلوونیا هم مرز می باشد.
در قسمت شمال کرواسی دارای آب و هوای معتدل و قاره ای و قسمت مرکزی و ارتفاعات آن دارای آب و هوای کوهستانی می باشد. همچنین در قسمت ساحلی دریای آدریاتیک دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای دارد. بهار و پاییر در این کشور دارای آب و هوای ملایم و قسمت شمالی و مرکزی آن سرد و برفی می باشد که بهترین فصل تور کرواسی برای کسانی که به اسکی علاقه مند هستند می باشد. اگر در سفر با تور کرواسی به دنبال سواحل شلوغ و کافه های پر هیاهوی هستید ماه های جولای و آگوست بسیار مناسب می باشد. همچنین فصل بهار یکی از فصل های مناسب برای سفر به تور کرواسی می باشد که با آب و هوای ملایم و مطبوع برای فعالیت های تفریحی مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری و بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی مناسب می باشد. در جنوب دالماسی هوا هوا در اواسط ماه خرداد گرم و برای شنا مناسب می شود.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با کرابی

يکشنبه 10 تير 1397
12:52
mehrave

شهر کرابی در سال های اخیر به یکی از قطب های توریستی و گردشگری دنیا تبدیل شده است و سالانه تعداد زیادی از مردم ایران با تور کرابی به این شهر زیبا سفر می کنند. شهر کرابی با مساحتی غالب بر 4500 کیلومتر مربع در جنوب کشور تایلند واقع شده است.
اگر از آن دسته از افرادی می باشید که به دنبال طبیعت و سواحل بکر و دست نخورده هستید پیشنهاد ما به شما سفر با تور کرابی است چرا که این شهر پر از جاذبه های طبیعی، رویایی و دست نخورده می باشد. شهر زیبا و توریستی کرابی جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده است که برخی از آن ها عبارتند از جزایر فی فی، جزیره کوهرنگ، استخر زمزدین، کوه پودا، خلبج فانگ نگا، تالاب پرنسس، غار وات تام سوا، خلیج مایا، سواحل و غار های رایلی و غیره. لازم به ذکر است به طور کلی شهر کرابی دارای آب و هوای گرمسیری است بنابراین بهترین زمان سفر به آن از دی ماه تا اسفند ماه می باشد که در این بازه زمانی هوای معتدلی را در این شهر شاهد هستیم. همچنین اگر قصد سفر با تور کرابی را دارید خوب است بدانید کرابی غالب بر 450 هزار نفر جمعیت دارد که اغلب آن ها به زبان تایلندی سخن می گویند و دین اکثریت این مردم بودایی یا اسلام می باشد. گردشگران تور کرابی می توانند سوغاتی های متنوعی از جمله پارچه، زیور آلات دست ساز، صنایع دستی ساخته شده از صدف، ظروف سفالی و سرامیکی، ابریشم تایلندی، وسایل چوبی و منبت کاری شده، خوراکی ها و شیرینی های محلی تایلند، محصولات حصیری، اشیاء عتیقه و غیره را از مراکز خرید و بازار های محلی کرابی خریداری کرده و با خود به ایران بیاورند. همچنین جشنواره های زیادی مانند جشن چاک پرا در این شهر برگزار می شود که گردشگران تور کرابی هم می توانند در آن ها شرکت کنند.


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با شهر ونیز

پنجشنبه 7 تير 1397
11:18
mehrave

شهر ونیز جزیره ای در قسمت شمالی کشور ایتالیا در خلیج ونتزیا و نزدیکی دریای آدریاتیک واقع شده است. این شهر توسط کانال های آب به قسمت های مختلفی تقسیم شده است، تردد در این شهر به وسیله قایق انجام می شود. به همین دلیل این منطقه یکی از مقاصد مهم برای گردشگران تور ونیز می باشد. سالانه حدود 20 میلیون نفر به تور ونیز می آیند. همچنین ونیز به شهر فستیوال ها و جشنواره ها معروف است. این شهر بدلیل ظاهر منحصربه فرد، آثار هنری و سنتی خود در به عنوان میراث جهانی در یونیسکو ثبت شده است.

تاریخچه ونیز به 800 سال بعد از میلاد باز می گردد. از آن زمان تالاب ونیز کم کم شبیه به حالت امروزی خود شد. ونیز به شهر کانال ها معروف بوده و جمعیت آن در حدود 663 هزار نفر می باشد. این شهر با نام های سرنیسمیما، رجینا دل ادریاتیکو و لا دومینانته در بین افراد محلی شناخته می شود. ونیر دارای 118 جزیره می باشد که بعضی از این جزایر توسط پل به هم متصل شده اند.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به mehravegardeshgari است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]