تور پاریس

پنجشنبه 24 خرداد 1397
11:49
mehrave

تور پاریس یکی از محبوب ترین و شناخته ترین تورها بین گردشگران جهان می باشد به طوری که سالیانه تقریبا 45 میلیون توریست به این شهر شیک و مدرن سفر می کنند. شهر زیبا پاریس که عروس شهرهای دنیا نامیده می شود، پایتخت کشور فرانسه و مرکز مد جهان می باشد.
این شهر هر ساله میزبان فستیوال هفته مد است که علاقه مندان زیادی را مجاب می کند تا با تور پاریس به این شهر سفرکنند. این شهر زیبا، از جمله شهرهای پیشتاز، در زمینه های مختلف فرهنگ و هنر، سیاست، تحصیل و علم، تفریحات و مد در جهان است.
اگر با تور پاریس همراه باشید شما می توانید از تماشا مسابقات تنیس آزاد فرانسه که از محبوبیت بسیار بالایی بین دوست داران تنیس برخوردار است لذت ببرید.
تا پیش از سال 1852 خیابان های پاریس کم عرض بوده اما با شروع عملیات نوسازی، هم خیابان ها و هم ساختمان ها بازسازی شد و هم اکنون این شهر، شهری مدرنیته شده است. البته تعداد زیادی از ساختمان های مهم قرن نوزدهم همچنان به همان شکل قدیم پابرجاست که می تواند برای گردشگران تور پاریس جالب باشد.


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به mehravegardeshgari است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]