آشنایی با کرابی

يکشنبه 10 تير 1397
12:52
mehrave

شهر کرابی در سال های اخیر به یکی از قطب های توریستی و گردشگری دنیا تبدیل شده است و سالانه تعداد زیادی از مردم ایران با تور کرابی به این شهر زیبا سفر می کنند. شهر کرابی با مساحتی غالب بر 4500 کیلومتر مربع در جنوب کشور تایلند واقع شده است.
اگر از آن دسته از افرادی می باشید که به دنبال طبیعت و سواحل بکر و دست نخورده هستید پیشنهاد ما به شما سفر با تور کرابی است چرا که این شهر پر از جاذبه های طبیعی، رویایی و دست نخورده می باشد. شهر زیبا و توریستی کرابی جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده است که برخی از آن ها عبارتند از جزایر فی فی، جزیره کوهرنگ، استخر زمزدین، کوه پودا، خلبج فانگ نگا، تالاب پرنسس، غار وات تام سوا، خلیج مایا، سواحل و غار های رایلی و غیره. لازم به ذکر است به طور کلی شهر کرابی دارای آب و هوای گرمسیری است بنابراین بهترین زمان سفر به آن از دی ماه تا اسفند ماه می باشد که در این بازه زمانی هوای معتدلی را در این شهر شاهد هستیم. همچنین اگر قصد سفر با تور کرابی را دارید خوب است بدانید کرابی غالب بر 450 هزار نفر جمعیت دارد که اغلب آن ها به زبان تایلندی سخن می گویند و دین اکثریت این مردم بودایی یا اسلام می باشد. گردشگران تور کرابی می توانند سوغاتی های متنوعی از جمله پارچه، زیور آلات دست ساز، صنایع دستی ساخته شده از صدف، ظروف سفالی و سرامیکی، ابریشم تایلندی، وسایل چوبی و منبت کاری شده، خوراکی ها و شیرینی های محلی تایلند، محصولات حصیری، اشیاء عتیقه و غیره را از مراکز خرید و بازار های محلی کرابی خریداری کرده و با خود به ایران بیاورند. همچنین جشنواره های زیادی مانند جشن چاک پرا در این شهر برگزار می شود که گردشگران تور کرابی هم می توانند در آن ها شرکت کنند.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به mehravegardeshgari است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]