آشنایی با تور های گرجستان

چهارشنبه 13 تير 1397
11:58
mehrave

گرجستان کشوری در قفقاز است و پایتخت این کشور تفلیس نام دارد. گرجستان در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز میان اروپا و آسیا می باشد.این کشور از شمال با روسیه ، از شرق با جمهوری آذربایجان، از جنوب با ارمنستان و از غرب با ترکیه هم مرز است و در غرب هم با دریای سیاه همسایه است.سالانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن جاذبه های گردشگری آن تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. گرجستان، کوهستانی و پرباران است. بیشتر شهروندان آن مسیحی هستند و 85 درصد آنان از نژاد گرجی هستند و به زبان گرجی صحبت می کنند که این زبان خط ویژه خود را دارد که برای مسافرین تور گرجستان بسیار جذاب می باشد.
گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشورهایی است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور برگزید . تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد چراکه این کشور مدتها جزئی از ایران بوده و به همین علت است که تور گرجستان در بین ایرانیان با استقبال خوبی مواجه شده است. در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری و لشکری حضور داشتندبزرگ ترین قوم گرجستان گرجی ها هستند که در اقسا نقاط این کشور زندگی می کنند و قدرت و حکومت یک پارچه در دست آن ها است. بعد از خود این کشور، آذربایجانی‌های گرجستان نیز به عنوان بزرگ ‌ترین اقلیت قومی گرجستان براساس آخرین سرشماری قومی دولت گرجستان به شمار می‌روند. آب و هوای جوی و موقعیت قرار گیری گرجستان غربی با گرجستان شرقی بسیار متفاوت است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. گردشگران عزیز تور گرجستان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد آب و هوای گرجستان به بخش آب و هوا مراجعه کنند و پاسخ تمامی سوال های خود را بگیرند. از جاذبه های این کشور که برای گردشگران تور گرجستان جذاب است می توان به ناری کالا (نارین قلعه)، محله حمام ها، مجسمه مادر گرجستان، موزه استالين، شهر سنگي اوپليستيخه و ... اشاره کرد.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به mehravegardeshgari است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]